DOKUN IWALEWA OLUWAJANA

Yrd. Doç. Dr. DOKUN IWALEWA OLUWAJANA

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu

Telefon numarası +90 392 671 11 11
Dahili
Ofis
Diğer bilgiler

B.M. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları


Nitelikli Eğitim Nitelikli Eğitim
İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme

Öz geçmiş

Öğrenim Durumu
  • CIU MIS (Lisans, 2019)
  • CIU Information Systems Engineering (Yüksek Lisans, 2013)
  • University of Ado Ekiti Computer Science (Doktora, 2007)
Yayınlar

Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Arts and Humanities)

  • Oluwajana, D., Nat, M., & Ipinmoroti, O. (2025). Büyük beklenti uçurumu: Öğrenme analitiğinde öğrenci hayalleri ile yükseköğretimin gerçekleri arasındaki karşıtlık. Interactive Learning Environments, 1-14. - 2025
  • Kwala, A. F., Agoyi, M., Oluwajana, D. I., Isiaku, L., & Kefas, H. I. (2025). Siber Kaytarmanın Yeniden Değerlendirilmesi: Kaynak Korumanın Çalışan Refahı ve Örgütsel Sonuçlar Üzerindeki Etkisini Şekillendirmesi. Employee Responsibilities and Rights Journal, 1-23. - 2025
  • Isiaku, L., Muhammad, A. S., & Oluwajana, D. (2024). Kuzey Kıbrıs'ta Kripto Para Birimlerinin Yükselişi: Yükselen bir ödeme yönteminin tutum ve kullanım eğilimlerine ilişkin karma yöntemli bir araştırma. The Bottom Line, 37(4), 403-433 - 2024
  • Adeshola, I., & Oluwajana, D. I. (2024). Üniversite öğrencileri arasında siber güvenlik farkındalığının değerlendirilmesi: Eğitim müdahalelerine yönelik çıkarımlar. Journal of Computers in Education, 1-23 - 2024
  • Kwala, A. F., Nat, M., & Oluwajana, D. I. (2024). Akademik verimliliği optimize etme: Siber kaytarma davranışının azaltılmasında öz-belirleme teorisinin uygulamasının incelenmesi. Journal of Computers in Education, 1-22. - 2024
  • Uludağ, O., Oluwajana, D., & Ekanem, E. (2023). COVID-19 salgını sırasında restoran çalışanları arasında işten ayrılma niyetini azaltmak için uyumlu iç pazarlama çabaları. Kybernetes, 52(7), 2347-2370. - 2023
  • Idoga, P. E., Oluwajana, D. I., & Adeshola, I. (2022). Gelişmekte olan ülkelerde COVID sonrası dönemde PLS-SEM (Kısmi En Küçük Kareler-Yapısal Eşitlik Modeli) kullanılarak gelişmiş öğrenme platformlarının tanınmasında eğitim kalitesi ve teknolojik karmaşıklığın rolü. Educational Technology Research - 2022
  • Adeshola, I., Oluwajana, D., Awosusi, A. A., & Sogeke, O. S. (2023). Kültürel boyutlar çok kültürlü bir ortamda yönetim tarzını ve örgüt kültürünü etkiler mi? Kuzey Kıbrıs örnek olay incelemesi. Kybernetes, 52(10), 3918-3937. - 2022
  • Ashiru, J. A., Erdil, G. E., & Oluwajana, D. (2022). Yüksek performanslı çalışma sistemleri ile örgütsel performans, çalışan sesi ve çalışan yenilikçiliği arasındaki bağlantı. Journal of Organizational Change Management, 35(1), 1-17. - 2022
  • Ashiru, J. A., Oluwajana, D., & Biabor, O. S. (2023). Küresel salgın beni deli ediyor mu? Nijerya'da COVID-19 pandemisi sırasında kişilik özellikleri, kaçırma korkusu (FOMO) ve sosyal medya yorgunluğu arasındaki ilişki. International Journal of Mental Health and Addiction, 1-16 - 2022
  • Xu, D., Salem, S., Awosusi, A. A., Abdurakhmanova, G., Altuntaş, M., Oluwajana, D., ... ve Ojekemi, O. (2022). Brezilya'da Yük Kapasite Faktörü ve Finansal Küreselleşme: Yenilenebilir Enerji ve Kentleşmenin Rolü. Çevre Bilimleri Alanında Sınırlar (Frontiers in Environmental Science), 9, 823185. - 2022
  • Oluwajana, D., & Adeshola, I. (2021). Öğrencilerin çok modlu okuryazarlık perspektifi, işbirlikçi bilgisayar tabanlı öğrenmeyi kullanma davranışsal niyetlerini etkiler mi?. Education and Information Technologies, 26(5), 5613-5635. - 2021
  • Oluwajana, D., Adeshola, I., & Clement, S. (2021). Web tabanlı işbirlikçi bir platformun kullanımı bilişsel yükü azaltır ve proje temelli öğrenci katılımını etkiler mi?. Current Psychology, 1-14. - 2021
  • Oluwajana, D., Idowu, A., Nat, M., Vanduhe, V., & Fadiya, S. (2019). Öğrencilerin hedonik motivasyon sistemi modelinin oyunlaştırılmış öğrenme ortamına benimsenmesi. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 14(3), 156-167 - 2019
  • Oluwajana, D., Nat, M. ve Fadiya, S. (2019). Öğrenme Sonuçlarını Geliştirmek İçin Sınıfta ve Öğrenme Yönetim Sistemi İçinde Öğrencilerin Etkileşimi Üzerine Bir Araştırma. Hırvatistan Eğitim Dergisi / Hrvatski Časopis za Odgoj i Obrazovanje, 21(1). - 2019

Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

  • Oluwajana, D., Adeshola, I., & Olowu, G. (2022). Müşteri ilişkisi faydaları süreklilik beklentisini etkiler mi? Çevre dostu ürünlerin teşviki için sosyal müşteri ilişkileri yönetimi benimsemesi. Journal of Public Affairs, 22, e2701 - 2023
  • Adebayo, T. S., Kirikkaleli, D., Adeshola, I., Oluwajana, D., Akinsola, G. D. ve Osemeahon, O. S. (2021). Güney Afrika'da kömür tüketimi ve çevresel sürdürülebilirlik: finansal gelişme ve küreselleşmenin rolü. Uluslararası Yenilenebilir Enerji Gelişimi Dergisi (International Journal of Renewable Ene - 2021

Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

  • Vanduhe, V. Z., Hassan, H. F., Oluwajana, D., Nat, M., Idowu, A., Agbo, J. J. ve Okunlola, L. (2019). Oyunlaştırılmış Öğrenme Ortamı Kullanımının Öğrencilerin Öğrenmesinde Kanıta Dayalı Artışa Etkisi. Gelecek Teknolojileri Konferansı (FTC) 2018 Bildiriler Kitabı: Cilt 1 içinde (ss. 1109-1122). Sprin - 2018
Projeler
  • Öğrenci anlaşması
Çalışma Alanları
  • Öğrenci/Sosyal Katılım ve Öğrenme Analizi