
Yrd. Doç. Dr. DOKUN IWALEWA OLUWAJANA
Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
E-posta
odokun@ciu.edu.tr
Telefon numarası
+90 392 671 11 11
Dahili
Ofis
Diğer bilgiler
B.M. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Öz geçmiş
Öğrenim Durumu
- CIU MIS (Lisans, 2019)
- CIU Information Systems Engineering (Yüksek Lisans, 2013)
- University of Ado Ekiti Computer Science (Doktora, 2007)
Yayınlar
Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Arts and Humanities)
- Oluwajana, D., Nat, M., & Ipinmoroti, O. (2025). Büyük beklenti uçurumu: Öğrenme analitiğinde öğrenci hayalleri ile yükseköğretimin gerçekleri arasındaki karşıtlık. Interactive Learning Environments, 1-14. - 2025
- Kwala, A. F., Agoyi, M., Oluwajana, D. I., Isiaku, L., & Kefas, H. I. (2025). Siber Kaytarmanın Yeniden Değerlendirilmesi: Kaynak Korumanın Çalışan Refahı ve Örgütsel Sonuçlar Üzerindeki Etkisini Şekillendirmesi. Employee Responsibilities and Rights Journal, 1-23. - 2025
- Isiaku, L., Muhammad, A. S., & Oluwajana, D. (2024). Kuzey Kıbrıs'ta Kripto Para Birimlerinin Yükselişi: Yükselen bir ödeme yönteminin tutum ve kullanım eğilimlerine ilişkin karma yöntemli bir araştırma. The Bottom Line, 37(4), 403-433 - 2024
- Adeshola, I., & Oluwajana, D. I. (2024). Üniversite öğrencileri arasında siber güvenlik farkındalığının değerlendirilmesi: Eğitim müdahalelerine yönelik çıkarımlar. Journal of Computers in Education, 1-23 - 2024
- Kwala, A. F., Nat, M., & Oluwajana, D. I. (2024). Akademik verimliliği optimize etme: Siber kaytarma davranışının azaltılmasında öz-belirleme teorisinin uygulamasının incelenmesi. Journal of Computers in Education, 1-22. - 2024
- Uludağ, O., Oluwajana, D., & Ekanem, E. (2023). COVID-19 salgını sırasında restoran çalışanları arasında işten ayrılma niyetini azaltmak için uyumlu iç pazarlama çabaları. Kybernetes, 52(7), 2347-2370. - 2023
- Idoga, P. E., Oluwajana, D. I., & Adeshola, I. (2022). Gelişmekte olan ülkelerde COVID sonrası dönemde PLS-SEM (Kısmi En Küçük Kareler-Yapısal Eşitlik Modeli) kullanılarak gelişmiş öğrenme platformlarının tanınmasında eğitim kalitesi ve teknolojik karmaşıklığın rolü. Educational Technology Research - 2022
- Adeshola, I., Oluwajana, D., Awosusi, A. A., & Sogeke, O. S. (2023). Kültürel boyutlar çok kültürlü bir ortamda yönetim tarzını ve örgüt kültürünü etkiler mi? Kuzey Kıbrıs örnek olay incelemesi. Kybernetes, 52(10), 3918-3937. - 2022
- Ashiru, J. A., Erdil, G. E., & Oluwajana, D. (2022). Yüksek performanslı çalışma sistemleri ile örgütsel performans, çalışan sesi ve çalışan yenilikçiliği arasındaki bağlantı. Journal of Organizational Change Management, 35(1), 1-17. - 2022
- Ashiru, J. A., Oluwajana, D., & Biabor, O. S. (2023). Küresel salgın beni deli ediyor mu? Nijerya'da COVID-19 pandemisi sırasında kişilik özellikleri, kaçırma korkusu (FOMO) ve sosyal medya yorgunluğu arasındaki ilişki. International Journal of Mental Health and Addiction, 1-16 - 2022
- Xu, D., Salem, S., Awosusi, A. A., Abdurakhmanova, G., Altuntaş, M., Oluwajana, D., ... ve Ojekemi, O. (2022). Brezilya'da Yük Kapasite Faktörü ve Finansal Küreselleşme: Yenilenebilir Enerji ve Kentleşmenin Rolü. Çevre Bilimleri Alanında Sınırlar (Frontiers in Environmental Science), 9, 823185. - 2022
- Oluwajana, D., & Adeshola, I. (2021). Öğrencilerin çok modlu okuryazarlık perspektifi, işbirlikçi bilgisayar tabanlı öğrenmeyi kullanma davranışsal niyetlerini etkiler mi?. Education and Information Technologies, 26(5), 5613-5635. - 2021
- Oluwajana, D., Adeshola, I., & Clement, S. (2021). Web tabanlı işbirlikçi bir platformun kullanımı bilişsel yükü azaltır ve proje temelli öğrenci katılımını etkiler mi?. Current Psychology, 1-14. - 2021
- Oluwajana, D., Idowu, A., Nat, M., Vanduhe, V., & Fadiya, S. (2019). Öğrencilerin hedonik motivasyon sistemi modelinin oyunlaştırılmış öğrenme ortamına benimsenmesi. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 14(3), 156-167 - 2019
- Oluwajana, D., Nat, M. ve Fadiya, S. (2019). Öğrenme Sonuçlarını Geliştirmek İçin Sınıfta ve Öğrenme Yönetim Sistemi İçinde Öğrencilerin Etkileşimi Üzerine Bir Araştırma. Hırvatistan Eğitim Dergisi / Hrvatski Časopis za Odgoj i Obrazovanje, 21(1). - 2019
Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
- Oluwajana, D., Adeshola, I., & Olowu, G. (2022). Müşteri ilişkisi faydaları süreklilik beklentisini etkiler mi? Çevre dostu ürünlerin teşviki için sosyal müşteri ilişkileri yönetimi benimsemesi. Journal of Public Affairs, 22, e2701 - 2023
- Adebayo, T. S., Kirikkaleli, D., Adeshola, I., Oluwajana, D., Akinsola, G. D. ve Osemeahon, O. S. (2021). Güney Afrika'da kömür tüketimi ve çevresel sürdürülebilirlik: finansal gelişme ve küreselleşmenin rolü. Uluslararası Yenilenebilir Enerji Gelişimi Dergisi (International Journal of Renewable Ene - 2021
Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
- Vanduhe, V. Z., Hassan, H. F., Oluwajana, D., Nat, M., Idowu, A., Agbo, J. J. ve Okunlola, L. (2019). Oyunlaştırılmış Öğrenme Ortamı Kullanımının Öğrencilerin Öğrenmesinde Kanıta Dayalı Artışa Etkisi. Gelecek Teknolojileri Konferansı (FTC) 2018 Bildiriler Kitabı: Cilt 1 içinde (ss. 1109-1122). Sprin - 2018
Projeler
- Öğrenci anlaşması
Çalışma Alanları
- Öğrenci/Sosyal Katılım ve Öğrenme Analizi