İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Dijital Medya ve Pazarlama

Süre 4 Yıl
Başvur
halkla-iliskiler-ve-tanitim-program halkla-iliskiler-ve-tanitim-program halkla-iliskiler-ve-tanitim-program

Bölüm Hakkında

Program, geleneksel bilgi temelleri ile birlikte yaratıcılık, ilerici bilgi ve teknoloji gerektiren kültür ve sanatla harmanlanmış teknolojik yeniliklerin geniş bir resmini sunmaya odaklanmaktadır. Günümüzün teknoloji merkezli toplumu, yüksek teknolojinin gelecekteki seyrini tahmin etme ve yeni talepleri yaratıcı yaklaşımlarla karşılama becerisi gerektirdiğinden, program, küresel kültür ve teknoloji trendlerini yansıtan ve öğrencilerin küresel rekabet becerilerinin geliştirilmesi de dahil olmak üzere işletmelerin ihtiyaçlarına yönelik, özellikle pazarlama alanında özelleştirilmiş dersler sunmaktadır.

Program, ağ bağlantılı medya ve pazarlamayı hızla değişen koşullarda yönlendirebilen, nitelikli ve yetenekli profesyonellerin ihtiyaçlarını karşılamak için en güncel müfredatı sunmaktadır. Disiplinlerarası yapısı ile program öğrencilere hızla değişen bir dünyaya bakış açısı sunmayı ve öğrencileri günümüz iş dünyasındaki güncel dijital medya ve pazarlama programlarını uygulama becerilerini hem teorik bilgi hem de pratik uygulamalarla  donatmayı amaçlamaktadır.

Eğitim Olanakları

4 yıllık müfredat dâhilinde öğrencilerin hem teorik hem de pratik yönde bilgi ve becerilerini geliştirmeleri hedeflenmektedir. İlk iki dönemde temel iletişim, medya ve pazarlama derslerinin yanı sıra, bilgi teknolojileri, İngilizce ve ekonomi ile ilgili dersleri alacak olan öğrencilere, ilk yarıyıldan itibaren Dijital Medya ve Dijital Pazarlama dersleri verilmektedir. Öğrenciler sunulan dersler sayesinde uzmanlaşmak istedikleri alanlarla ilgili farklı dersler alma imkanı bulmaktadırlar. 

Program, öğrencilerin çok kültürlü ve yüksek teknolojili bir çalışma ortamında planlama, tasarlama, geliştirme ve faaliyet gösterme anlayışına dayalı yaratıcı ve harmanlanmış becerilerini geliştirir. Öğrencilerin becerilerini endüstriyel alanlara uyarlamak için sektörün ihtiyaçlarını yansıtan program, alanında uzman konuşmacıları davet etmekte, çok disiplinli proje ve staj olanakları sunmaktadır.

dijital medya ve pazarlama lisans programi

Kariyer Alanları

Günümüzde dijital medya hayatımızın her alanında olduğu gibi eğitim alanında da rağbet görmeye başlamıştır. Dijital medyanın kullanım alanının genişlemesi sonucunda e-ticaret, e-pazarlama gibi yeni kavramlar ortaya çıkmıştır. Buna bağlı olarak birçok sektörde çalışmak isteyen bireylerin eğitimlerinin de bu yönde olması beklenmektedir. Bu noktada eğitimli insan gücüne ihtiyaç duyulmaya başlanmıştır. Dijital medyanın kullanım alanları çok genişlemiştir. Ticaretin her alanında kullanılmaya başlanmıştır. Bu gelişmeler ışığında eğitimli insan gücüne ve bu alanda eğitimli insan gücünü yetiştirebilecek akademisyenlere ihtiyaç vardır. Bu bölümden mezun olan kişiler, medya ve pazarlama sektörünün değişik alanlarında kendilerine rahatça iş bulabileceklerdir. Ayrıca\ bu alanda yüksek lisans ve doktora yapabilmeleri için gereken altyapıyı almış olacaklardır.

İletişim

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
Çevik Uraz Merkezi, CU241
Tel: +90 392 671 1111 Dahili: 2201
Fakülte E-posta: secretary-fes@ciu.edu.tr
Bölüm Başkanı: Prof. Dr. Cem TANOVA
Bölüm Başkanı E-posta: ctanova@ciu.edu.tr